در مساجد سراسر کشور حدود 1500 کانون فرهنگی هنری ویژه فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در نشست مدیر مسئولان کانون های تخصصی مساجد استان یزد با اشاره به فعالیت کانون های ویژه در سطح کشور گفت: در کشور نزدیک به یک هزار و500 کانون ویژه وجود دارد که می تواند ظرفیت مناسبی در راستای فعالیت های فرهنگی باشد.

محسن یاراحمدی افزود: اولویت کانون ها بایستی بر اساس چهار رویکرد پژوهش، آموزش، تبلیغی و تولیدی باشد که این قالب می تواند برای فعالیت های فرهنگی نیز تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از کانون های تخصصی بیش از 800 طرح از سراسر کشور ارسال شده است.

سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: بازنگری شیوه نامه کانون های تخصصی از جمله وظایف دیگر این کانون است که بخشی از این امر پیش رفته و گزارش آن را تا آخر مردادماه به ستاد عالی کانون های مساجد ارائه می کنیم.

یاراحمدی بیان کرد: با توجه به کاهش بودجه ها سعی داریم تا به صورت هدفمند  بودجه ها اختصاص یابد و قرار شد کانون های تخصصی، فعالیت ها را در قالب طرح ارائه  و بر اساس نظر کارشناسی حمایت شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دلیل محدود بودن بودجه ممکن است نتوانیم از طرح ها بصورت کامل حمایت کنیم اما از طرح های با محتوا نیز به خوبی حمایت می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.