ارومیه؛

دسترسی همگان به خدمات بهداشتی اولیه، اولویت اصلی

برنامه عملیاتی سال 95 با حضور کارشناسان ، کاردانان بهداشت خانواده و مامایی در محل سالن اجتماعات مرکز شماره یک شهری سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کارشناس واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت سردشت هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی همکاران با اهداف کلی و چشم اندازهای مربوطه طی 5 سال آینده، انجام اقدامات مربوط در خصوص تامین اهداف کمی و کیفی اعلام شده ذکر نمود و گفت: با انجام فعالیت های تعیین شده در راستای افزایش امید به زندگی ، ارتقاء سلامت، باروری و فرزند آوری، کاهش بار بیماریها و عوامل خطر ، بهبود رشد و تکامل کودکان و افزایش دسترسی همگان به خدمات بهداشتی اولیه در جهت رسیدن به اهداف کشوری همسو خواهیم شد.

در این برنامه، موضوعاتی در خصوص شیوه زندگی و ناباروری، مشاوره فرزندآوری و ازدواج سالم و شاخص های بهداشتی با هدف رفع ابهامات برنامه های مذکور و بهبود ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین به مراکز شهری و روستایی و خانه های بهداشت آموزش داده شد.

لازم به ذکر است این کارگاه در دو روز با حضور 30 نفر از کاردانان و کارشناسان واحد بهداشت خانواده و مامایی در محل سالن اجتماعات مرکز شماره یک شهری برگزار شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: همگان ، بهداشتی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.