اولین گروه از دانشجویان دکترای تخصصی مهندسی مکانیک دانشگاه شهرکرد فارغ التحصیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اولین گروه از دانشجویان دکترای تخصصی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه شهرکرد با دفاع از پایان نامه های خود فارغ التحصیل شدند.

محمد حیدری با پایان نامه ای تحت عنوان «عيب يابی جعبه دنده ها با استفاده از تبديل موجک به عنوان پيش پردازشگر به كمک شبكه های عصبی مصنوعی و ماشين بردار پشتيبان» و سروش مليحی با پایان نامه «استفاده از تئوری های مرتبه بالای محيط پيوسته برای تحليل ناپايداری كشيدگی و ارتعاش غير خطی در نانو آينه تحت اثر نيروهای كوانتوم» در رشته مهندسی مكانيک گرايش طراحی كاربردی فارغ التحصيل شدند.

گفتنی است؛ دانشكده فنی مهندسی دانشگاه شهركرد، از سال 1390 اقدام به پذيرش دانشجو در رشته مهندسي مكانيک گرايش های طراحی كاربردی و تبديل انرژی، و رشته مهندسی برق گرايش قدرت در مقطع دكترای تخصصی نموده است.

هم اکنون 13 نفر در رشته مهندسی مكانيک گرايش طراحی كاربردی، 11 نفر در گرايش تبديل انرژی و 22 نفر در رشته مهندسی برق گرايش قدرت اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.

دانشگاه شهرکرد در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه در حال حاضر دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار