جلسه کارگروه پیشگیری از اعتیاد و مشروبات الکلی شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ فرماندار شهرستان رودسر با اعلام این خبر در این جلسه گفت: در هر امری که به حال فرد و جامعه ضرر داشته باشد پیشگیری صورت بگیرد، بهترین کار است.

امیر جانبازی رودسری با بیان اینکه یکی از مهمترین راه های پیشگیری بحث آموزش است، افزود: آموزش در هر کاری اگر جدی گرفته شود، مطمئنا در کار پیروزی و موفقیت حاصل خواهد شد و همه دستگاه های متولی آموزش، از حداکثر پتانسیل های موجود در جهت آموزش افراد جامعه استفاده نمایند.

وی با اشاره به تعریف اقتصاد مقاومتی گفت: مهمترین داشته های هر جامعه داشتن نیروی انسانی سالم و پویا است و باید سعی و تلاش نمائیم تا سرمایه انسانی را از هر گونه آلودگی اجتماعی حفظ کنیم.

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه زیرساخت ها برای ورود گردشگر به شهرستان آماده است، افزود: در بحث گردشگری همه تلاش ها بر این است تا مسافران و گردشگران از مواهب طبیعی شهرستان به نحو احسن استفاده کنند و در این راستا هم زیرساخت ها و فضا را برای استفاده بهینه همه مسافران و گردشگران آماده کرده ایم و اعتقاد داریم گسترش گردشگری در شهرستان به همراه حفظ حرمت ها و رعایت شئونات بوده و در این راستا تمامی دستگاه ها موظف به تعامل و همکاری خواهند بود.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.