قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نماز صبح در ۲۰۰۰ مسجد کشور احیا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود مظفر افزود: سال گذشته نماز صبح در هزار و 190 مسجد کشور احیا شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درصدد هستیم امسال نماز صبح را در 2 هزار مسجد کشور احیا کنیم که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی ستاد اقامه نماز ترویج فرهنگ نماز صبح در جامعه به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است که شاهد نتایج مثبت این امر در آینده خواهیم بود.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور بابیان اینکه ستاد اقامه نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز در مهدکودک‌های کشور برنامه‌ریزی منسجم و راهبری را اتخاذ کرده است، افزود: سرمایه‌گذاری در بین کودکان برای ترویج فرهنگ نماز یک امر ضروری است که نیاز است علاوه بر اهتمام ویژه دستگاه‌های مربوطه خانواده‌ها نیز در این زمینه فعالیت همه‌جانبه داشته باشند.

مظفر با اشاره به اینکه رونق و برپایی نماز در نمازخانه‌های مدارس نیز از دیگر اهداف اصلی ستاد اقامه نماز است، بیان کرد: درصدد هستیم برنامه‌های نماز را در بین دانش آموزان به‌طور همه‌جانبه ترویج کنیم که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با آموزش‌وپرورش و ستاد اقامه نماز بسته‌شده است که می‌تواند در توسعه نماز بسیار مهم باشد.

وی در ادامه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید مهم‌ترین اولویت توزیع اعتبارات خود را به برنامه‌های فرهنگی و نماز اختصاص دهند تا درزمینهٔ اعتبارات نماز هیچ دغدغه و مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، احیای ، نماز ، صبح ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.