اهواز؛

ایجاد اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت:خیلی از فارغ التحصیلان جامعه امروز ما آموزش های فنی کافی در حین تحصیل کسب نمی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مطیری به همراه مسئولین اداره کار منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) اهواز افزود: با اطلاع رسانی مناسب تر می توان فارغ التحصیلان دانشگاهی را به سمت آموزش های مهارتی سوق داده تاجوانان آموزش هایی که در مدت زمان کوتاه با هزینه ایی بسیار اندک و تاثیر گزاری بسیار بالا برگزار می شود.

 وی بیان کرد: مطمئنا افرادی که آموزش های الکترونیک، ابزاردقیق، و دیگر آموزش های مهارتی را فرا می گیرند تبدیل به افرادی توانمند شده و خیلی آسان تر جذب صنایع پتروشیمی، نفت، گاز و غیره می شوند.

مطیری تصریح کرد:افرادی که جذب صنعت می شوند به غیر از اینکه آزمون کتبی از آنها اخذ شده آزمون های شفاهی و علمی نیز گرفته می شود و این افراد اگر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گیرند براحتی در آزمون ها و مصاحبه های علمی قبول می شوند.

وی در پایان گفت:مربیان آموزش فنی و حرفه ای افرادی خبره و توانمندی هستند که می توانند با آموزش صحیح مسائل علمی و فنی تاثیر مستقیمی بر اشتغال داشته و فارغ التعلیمان مهارتی به راحتی واردبازارکار شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.