فرمانده انتظامی شهرستان ايجرود از آتش سوزی 15 هكتار از مراتع و مزارع گندم در روستاي جوقين شهرستان ايجرود خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ " آرش خلخالي " با اعلام اين خبر گفت: برابر اعلام فوريت هاي پليسي 110 مبني بر آتش سوزي مراتع و مزارع گندم در روستاي جوقين بلافاصله مأموران انتظامي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد که 10هكتار از مراتع و پنج هكتار از مزارع گندم اين روستا به علت نامعلومي طعمه حريق شده و تلاش براي خاموش کردن آن انجام شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ايجرود خاطرنشان کرد: در راستاي كنترل و مهار آتش سوزي عوامل يگان امداد شهرستان به همراه عوامل اداره منابع طبيعي، هلال احمر و آتش نشاني شهرستان به محل اعزام و با همت و همياري مردم بومي حريق مهار شد.

سرهنگ خلخالی با بيان اينکه در اين آتش سوزی 15 هکتار از مراتع طبيعي و پنج هكتار از مزارع گندم در آتش سوخت گفت: تلاش برای يافتن عامل يا عاملان اين آتش سوزی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسي موضوع به صورت جدی هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايجرود در پايان از مردم خواست: حفظ منابع طبيعي به عنوان يک ميراث گرانبها را مدنظر قرار داده و در صورت وجود کوچکترين آتش سوزي، سريعاً مراتب را به مرکز فوريت هاي پليس 110اطلاع دهند.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.