معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از مطالبات سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان تا پایان امروز خبرداد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مناف هاشمی صبح امروز در جمع تیراندازان اعزامی  به بازی های المپیک گفت: کسب پنج سهمیه در تیراندازی کار بزرگی بود که انجام شد و من  ازمسوولان و کادر فنی  فدراسیون تشکر می‌کنیم.

 او با بیان اینکه ازمشکلات فدراسیون تیراندازی آگاهی  کامل دارم،  اظهار داشت : وزارت ورزش وجوانان و  کمیته ملی المپیک در تلاش است  تا منابع مالی لازم را پیش از اعزام کاروان تأمین کنند.

 معاون وزیر ورزش و جوانان  تاکید کرد : وزارت ورزش اعتبار خوبی در نظر گرفته است و بااین اعتبار بخش زیادی از مشکلات مالی مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به گلایه‌های سرمربی تیم ملی تیراندازی از یپگیری  مشکلات  مالی لازلو توسط وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود : قطعاً 100 هزار دلار از مطالبات وی امروز پرداخت می‌شود .

مناف هاشمی با تاکید براین موضوع که این رقم به حساب فدراسیون واریز خواهد شد ،  افزود : ظرف 10 روز آینده 100 هزار دلار دیگر پرداخت می‌شود.

وی گفت :  نسبت به  تعهداتمان کوتاهی نمی کنیم واز همین جا اعلام می کنم خیال لازلو از بابت الباقی مطالباتش راحت باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان  تصریح کرد: بسیار تلاش کردیم که پاداش‌ها نسبت به دوره قبل بهتر باشد.

او از فدراسیون‌ تیراندازی به عنوان یکی از رشته  هایی که وزارتخانه امید به کسب مدال دارد نام برد  .

مناف هاشمی با مورد توجه قرار دادن تلاش های ورزشکاران در کسب سهمیه برای حضور در بازی های 2016 المپیک اظهارداشت : نتایجی که ملی پوشان تیراندازی کسب کردند  باعث خوشحالی  ملت ،  رهبر و دولت شد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار