مصاحبه ورودی مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل گفت: مصاحبه ورودی دانش پژوهان پذیرفته شده دو رشته تفسیر و مدرسی فقه و اصول برگزار شده است.

حجت الاسلام یوسف نورایی افزود: در رشته مدرسی فقه و اصول 40 نفر در آزمون ورودی شرکت کردند که 19 نفر برای مصاحبه ورودی پذیرفته شده و در رشته تفسیر نیز از حدود 20 نفر دانش پژوه شرکت کننده پنج نفر در مصاحبه ورودی حضور دارند.

وی گفت: برای انتخاب دانش پژوهان در مصاحبه ورودی محدویت خاصی وجود ندارد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل افزود: در مصاحبه ورودی به وضعیت دانش پژوهان در سه بخش فقه و اصول، ادبیات عربی و روان شناسی پرداخته می شود که با کسب امتیاز مورد نظر می توانند موفق به تحصیل در این مؤسسه شوند.

حجت الاسلام نورایی افزود: رشته مدرسی فقه و اصول در سه شهر کشور مجوز دارد که این رشته را برای نخستین بار در سال تحصیلی جدید در این مؤسسه آموزش عالی خواهیم داشت.

به گفته وی؛ دانش پژوهان رشته مدرسی فقه و اصول این فرصت را دارند که پس از گذراندن دوره و اخذ مدرک کارشناسی ارشد به عنوان اساتید حوزه علمیه مازندران مشغول به تدریس می شوند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل افزود: در حال حاضر 25 دانش پژوه در مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل در دو رشته تفسیر و کلام مشغول تحصیل هستند که با آمدن رشته مدرسی فقه و اصول در سال تحصیلی جدید سه رشته را خواهیم داشت.

گفتنی است، مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل با مدیریت بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی در جوار حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل فعالیت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.