نشست توجیه و فرهنگ سازی اعضای هیات علمی در زمینه بین المللی سازی در چهارمین جلسه کار گروه بین المللی سازی آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در نشستی که به دعوت معاونت آموزشی دانشگاه با موضوع آشنا سازی اساتید دانشکده های سایت پردیس نازلو با مفهوم بین المللی سازی دانشگاه صورت پذیرفته بود جمع کثیری از اعضای هیات علمی حضور داشتند.

در این جلسه خدیجه مخدومی طی سخنانی، رسالت گروه های آموزشی و اعضای هئیت علمی را در زمینه ارائه هر چه بهتر و قویتر دانشگاه در عرصه های بین المللی خواستار شده و توضیحاتی را در مورد بسته بین المللی سازی ارائه کرد .

وی همچنین بر اجرای هر چه سریعتر پروژه اعتبار بخشی موسسات آموزشی تاکید نمود.

در ادامه آرام فیضی مدیر مرکز مطالعات دانشگاه به تفصیل جزئیات برنامه اعتبار بخشی موسسات آموزشی (asics) را برای حاضرین در جلسه تشریح نمود.

جاوید فریدونی مدیر روابط بین الملل دانشگاه و دبیر کارگروه بین المللی سازی آموزش پزشکی در دانشگاه نیز ضمن معرفی سایت Educationiran بر همکاری تک تک همکاران هئیت علمی در زمینه تدوین برنامه آموزشی برای بارگذاری در سایت دانشگاه و سایت برای استفاده مخاطب خارجی تاکید کرد.

سپس روسای دانشکده های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت و پیرا پزشکی نقاط قوت و ضعف دانشکده مربوطه را برای جذب دانشجوی خارجی تشریح نمودند.

جلسه با مشارکت فعال اعضای هیات علمی دانشکده ها و ارائه راه کارهای متفاوت از سوی آنان ادامه پیدا کرد.

در نهایت علی تقی زاده افشاری قائم مقام رئیس دانشگاه در مشارکتهای اجتماعی ، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های عرصه سلامت ضمن تشریح اهمیت مقوله بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی بر ارتقای دانشگاه در سطوح داخلی و خارجی و ایجاد روابط بین دانشگاهی با کشور های همسایه و همچنین دانشگاههای معتبر جهانی تاکید نمود .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.