دهمین دوره مسابقات ملی لکوکاپ به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: دهمین دوره مسابقات ملی لکوکاپ با هدف ارتقای فرهنگ کارآفرینی و ایجاد بستر رشد خلاقیت‌های دانش‌آموزان توسط پارک علم و فناوری مازندران در 19 شهریور به میزبانی شهر ساری برگزار می‌ شود.

علی معتمدزادگان افزود: پیش ‌بینی می ‌شود در این‌ دوره بیش از ‌هزار تیم از سراسر کشور در رشته‌ های علوم آزمایشگاهی، رباتیک، چرتکه، عصر خلاق، راکت آبی و پل ماکارونی شرکت کنند.

وی گفت: در ابتدای مسابقات نیز یادواره شهدای دانش ‌آموزی و شهدای مدافع حرم، با هدف آشنا کردن شرکت‌ کنندگان و جلب توجه آنها به مقام شهدا برگزار می ‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: نخستین دوره نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌ بازی بومی نیز با هدف تقویت و حمایت از شرکت‌ های داخلی تولید کننده اسباب ‌بازی و احیای بازی‌ های بومی، توسط پارک علم و فناوری مازندران برگزار می ‌شود.

معتمدزادگان افزود: مخاطبان مستقیم این رویداد، افراد سه تا 18 سال هستند و سایر سنین نیز می ‌توانند از این رویداد بهره ببرند.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌ گونه مسابقات نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و افزایش خلاقیت و استعدادهای دانش‌آموزی دارد، گفت: از همین استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزی می ‌توان در آینده برای انجام کارهای بزرگ و رفع نیازهای جامعه در تمام حوزه ‌های فناوری استفاده کرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: کمیسیون ملی یونسکو نیز از این مسابقات حمایت معنوی می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.