20 تن میوه قاچاق امحا شد

مسئوول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت در قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان اعلام کرد: چند روز گذشته یک محموله 20 تنی میوه شامل کیوی،انبه و پرتغال کشف و امحا شده است.

بماند////20تن میوه قاچاق امهاشد/ 15تن میوه قاچاق جدید کشف شدولی قاسمی جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت درقاچاق کالا و ارزاستان هرمزگان درگفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:چند روز گذشته نیز یک محموله15تنی میوه قاچاق کشف شده که بیشتر شامل میوه های پرتغال،سیب،لیمو،اوکادو و بلوط بوده و همچنین یک محموله 20 تنی میوه شامل کیوی،انبه و پرتغال کشف و امحا شده است.

وی درادامه افزود:این میزان میوه طی یک هفته ازمبادی مختلف استان هرمزگان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است .

قاسمی با اشاره به اینکه استان هرمزگان باید از امکانات بیشتر و مجهزتری برای برخورد با قاچاقیان برخوردار باشد، تاکید کرد:کشفیات قاچاق استان ما با 10 استان کشور برابری می کند ولی اعتبارات و امکاناتی که برای مبارزه با کشفیات قاچاق به استان هرمزگان تعلق گرفته درحد استان های دیگر کشور است.

ولی قاسمی بیان کرد:عمده اجناس قاچاق کالاهای چینی بوده که ازطریق کشورهایی همچون عمان و امارات به دلیل مسافت کم تا بنادر ایران وارد کشور می شود.

قاسمی درپایان تاکید کرد:قطعا کنترل هزار کیلومتر نوار ساحلی کاربسیار دشواری است و باوجود اجرای طرح ساماندهی درچند سال گذشته ،به دلیل کمبود اعتبارات لازم و حجم بالای کار نتوانسته ایم اقدامات موثری دراین جهت صورت دهیم و هرچند گام های ابتدایی را درجهت کنترل کامل برداشته ایم اما هنوز تا نیل به اهداف تعیین شده مسیر طولانی پیش روداریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
روتون سفید خوشحالید نعمت کفران کردید حداقل میرسوندین کمیته ای بهزیستی خیریه ای و...
آخرین اخبار