یزد؛

خشكسالی بيشترين دغدغه مديريت بحران استان يزد

باتوجه به کم آب بودن استان یزد، خشکسالی از بیشترین دغدغه های استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مديركل مديريت بحران استان يزد  گفت: خشكسالی بيشترين دغدغه مديريت بحران استان است تا تامين آب شرب و آشاميدنی مردم عزيز روستايی با كمترين مخاطره همراه باشد.

هادی هادی نسب در شورای مديريت بحران شهرستان تفت با بيان اين كه شهرستان تفت با توجه به گستردگی روستايی از اولويت های مديريت بحران استان برای تامين آب روستايی است اظهار داشت: لازم است همه برنامه‌ها و تمهيدات لازم در اين رابطه انديشيده شود و اقدامات لازم و عاجل در اين خصوص به عمل آيد.

وی بر اهميت مستندسازی و اطلاع رسانی موثر و گسترده از وضعيت دشوار بحران خشكسالی در استان يزد تاكيد كرد و گفت: يزد، اولين استان خشكسال كشور، با كمترين ميزان بارش ها در سال آبی جاری است كه برای تامين آب مورد نياز خود نيازمند توجه و عنايت ويژه است.

وی با بيان اين كه مباحث آموزشی بايد در حوزه های مديريت بحران و مقابله و پيشگيری با آن مدنظر قرار گيرد گفت: ارائه آموزشهای موثر و كارآمد در كاهش خسارتهای جانی و مالی ناشی از بحران‌های گوناگون بسيار موثر است لذا اداره كل مديريت بحران استان يزد توجه به حوزه آموزش را در اولويت های كاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.