ورود سینما و فیلم به حوزه ورزش می تواند کمک زیادی به پیشبرد اهداف عالی حوزه ورزش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل باشگاه پیشگامان کویر یزد گفت: فرهنگ سازی در ورزش از اهداف باشگاه پیشگامان است و جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در افزایش سطح توجه عمومی به ورزش تاثیرگذار خواهد بود.   

مهدی پیشکوهی پور گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه 3 دقیقه با ورزش فرصت مناسبی برای نشان دادن تاثیر بالای ورزش در سلامت جسم و روح مردم است.

وی افزود: قطعا تاثیر اجتماعی سینما بر مردم غیر قابل انکار است و ورود سینما و فیلم به حوزه ورزش می تواند کمک زیادی به پیشبرد اهداف عالی حوزه ورزش در میان اجتماع و مخصوصا خانواده ها نماید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد اظهار داشت:  روح لطیف جامعه ایرانی همواره از هنر ارزشمند و متعالی تاثیر فراوان گرفته و مطمئنا تلفیق ورزش با هنر سینما حرکت جامعه را به سمت ترقی و پیشرفت تسریع خواهد کرد.

پیشکوهی پورتصریح کرد: یکی از اهداف باشگاه پیشگامان برای حمایت از این جشنواره افزایش سطح توجه عمومی به ورزش به عنوان مهمترین حوزه ایجاد نشاط اجتماعی است و امیدواریم نگاه همگان خصوصا مدیران کشور به ورزش نگاه اثرگذارتری شود.

وی ادامه داد: بدیهی است فرهنگ سازی در حوزه ورزش که از اصولی ترین نیازهای امروز جامعه ورزش است نیاز به راهکارهای گوناگونی دارد که استفاده از هنر مخصوصا سینما می تواند به این نیاز پاسخ مناسبی بدهد.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار