«سید ظهیر» مستندی با موضوع فعالیت های تبلیغی حجت الاسلام سید حسن ظهیر نقوی مبلغ شیعه پاکستانی در آمریکا، شنبه 9 مرداد از شبکه افق پخش می شود.

محمد هادی نعمت الهی کارگردان در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مستند «سید ظهیر» به زندگی حجت الاسلام سید حسن ظهیر نقوی از اهالی ایالت پنجاب پاکستان می پردازد که زندگی خود را وقف تبلیغ و ترویج تشیع کرده است، وی در حال حاضر آنقدر در شهرهای مختلف آمریکا برنامه دارد که گویی از مدت ها پیش به فکر این روزها بوده است.

وی ادامه داد: این مبلغ دینی به صراحت می گوید در تصمیم برای آنچه رخ داده نقشی نداشته و این توفیق در خدمتگزاری به اهل بیت(ع) تنها لطف خداست. سید ظهیر با همه توان برای اشاعه فرهنگ ناب شیعه تلاش می کند و عقیده دارد این همه توفیق شاید به دلیل دعای خیر پدر و مادرش باشد.

نعمت اللهی عنوان کرد: این روحانی پاکستانی هر ماه به مدت چند روز برنامه زنده ای را از حرم امام حسین(ع) به روی آنتن شبکه ولایت می برد و البته این امر سبب نمی شود از تبلیغ تشیع در آمریکا دست بردارد. سید ظهیر مسافرت های زیادی به نقاط مختلف جهان دارد و همه هدفش، گسترش فرهنگ ناب تشیع است.
 
«سید ظهیر» شنبه 9 مرداد ساعت های 17.30 و 24 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های 7 و 11 روز بعد به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار