سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان گفت : چین تیم قدرتمند و خوبی بود اما بازیکنان ما با تمام توان جنگیدند و موفق به شکست این تیم شدند

نوری: بازیکنان ایرانی با تمام توان جنگیدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در خصوص بازی مقابل چین اظهار داشت : زمانی که به ژاپن و کره جنوبی باختیم من گفتم که تیم خوبی داریم . اما کسی توجه نکرد  متاسفانه ما بازی هایی تدارکاتی زیادی نداشتیم و کره و ژاپن حریفان تمرینی ما بودند من به این تیم اعتقاد کامل داشتم حتی اگر ما به چین هم می باختیم باز هم اعتقاد من همین بود چون 2 سال است که با این بازیکنان کار می کنم و به خوبی آن ها می شناسم .

وی افزود :  بازیکنان ما تنها به دلیل کمبود بازی های تدارکاتی از جهت مسایل روحی ، روانی  آماده نبودند و همین مسئله باعث شده بود تا نتوانند به خوبی بازی کنند . اما خوشبختانه امروز ماجرا تفاوت داشت و بازیکنان ما توانستند با یک بازی خوب و راحت خیال خودشان را راحت کننند .

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد دفع هم گفت : دفاع خوبی داشتیم و حملات ما تاخیری بود و اگر دقت می کردید تمام حملات ما در زمان های پایانی بود و با همین روش توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم .

وی در مورد پرس قوی ایران در این بازی عنوان کرد : هر چه بازی ها ی بیشتری انجام می دهیم   نقاط ضعفمان کمتر می شود  و همه تلاش می کنند تا خودشان را اصلاح کنند . باید بگویم ما تمرین ضد پرس داشتییم اما حریف تمرینیمان خودمان بودیم . کره و ژاپن هم با بازی های سرعتی ما را از کار  انداختند و ما از آن ها به عنوان یک بازی تدارکاتی استفاده کردیم .

من می دانستم که چین سرعت کره و ژاپن را ندارد و از جهت فیزیکی خوب بودند و بچه ها از جان مایه گذاشتند . با علم بر این که من امروز تنها یک گارد داشتم و آن هم شهروش بود وی عملکرد خوبی داشت و توانست جای 2 بازیکن را بگیرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار