سفر اخیر ژنرال بازنشسته سعودی به فلسطین اشغالی با هدف عادی‌سازی روابط تل‌آویو-ریاض، خشم مردم عربستان را برانگیخته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم با اشاره به خشم شهروندان عربستانی از روند شتابزده تحرکات مسئولان کشورشان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، آورده است: فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی ضمن ابراز نا امیدی از حکومت خود و چشم پوشی از افرادی که وجهه عربستان را خدشه دار می‌کنند، از مسئولان این کشور خواسته‌اند قبل از اینکه زمان از دست برود کاری انجام دهند؛ زیرا این تحرکات به مثابه لکه ننگی بر پیشانی عربستان خواهد بود و امت عربی و اسلامی آنها را نخواهند بخشید.

سفر انور عشقی، ژنرال بازنشسته سعودی به اسرائیل، اسباب ناخرسندی شهروندان عربستانی را به دنبال داشته است و توجیه‌هایی که در این زمینه ارائه شده، نتوانسته است که شهروندان عربستانی را قانع کند.

لیندا خثعمی، از کاربران شبکه اجتماعی در عربستان، نوشته است آل سعود خائن هستند و باید ساقط شوند.

علی بقمی از دیگر کاربران تاکید کرده است: دشمنی با ایران بی معنی است. ما به سوی دوستی با صهیونیست‌ها حرکت می‌کنیم. کاری که عشقی انجام داد در این راستاست.

این رسانه در ادامه می‌نویسد: به اعتقاد ناظران، واکنش‌های مردمی به اقدام حکومتشان درباره امتحان کردن واکنش‌ها، قابل انتظار نبود؛ زیرا مسئولان سعودی انتظار داشتند که واکنش‌ها محدود باش؛د به ویژه که تصور بر این بود که سعودی‌ها و عموما کشورهای حوزه خلیج فارس پیوند محکمی با فلسطین نداشته باشند، اما واکنش‌ها فراتر از انتظارها بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
حالا این لیندا و علی کی بودن؟؟ نماینده مردم عربستان؟؟؟؟
آخرین اخبار