متن شیلا خداداد در صفحه اینستاگرامش در مورد مطلب اخیر نشریه یالثارات بازتاب های متفاوتی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیلا خداداد در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از متن نشریه یالثارات نوشت: "اخلاق یکی از بنیادی ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست ، و پاکیزه گی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود. 
متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات ، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و نادیده گرفتن عفت کلام ، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی آن ،در عرف اجتماعی ، یکی از رکیک ترین و زشت ترین فحاشی های رایج در بین فرومایه ترین افراد جامعه محسوب می شود. 

شیلا خداداد

خداداد در ادامه پست نوشت: انتقاد سالم ، سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است اما بی حرمتی ، افترا و زشت گویی در هر شکل و با هر بهانه و نیتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست . 
انجمن بازیگران سینمای ایران پس از چند روز خویشتن داری و با مشاهده عدم برخورد مناسب با این هجمه اخلاقی ، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسولین قضایی و قانونی ذیربط با این بی حرمتی را، کمترین انتظار هنرمندان می داند . 
بیایید امروز که پدیده زشت و منحوس تروریسم در لباس دین ، خدمتگذاری شیطان می کند و نفرین جهانیان را به جان می خرد ، ما همه باهم حافظان شریف کلام مقدس خداوندی باشیم که به حرف و قلم قسم یاد می کند . تا فراموش نکنیم که ادب مرد به ز دولت اوست."
برخی کاربران هم نسبت به این موضوع واکنش های متفاوت نشان دادند و بازنگری برخی هنرمندان در نحوه لباس پوشیدنشان را الزامی دانستند.

واکنش شیلا خداداد به نشریه یالثارات+کامنت ها





انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
ما زنان روشنفکر تحصیلکرده با تحصیلات دکترا در حد اجتهاد کم نداریم این افراد باید موضوع حجاب را بیشتر در رسانه ها برای زنان تشریح کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
-از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
توهین این نشریه واقعا زشت بود ولی اگه قراره تو یک جامعه اسلامی زندگی کنیم باید تمام موارد احکام اسلام رعایت کنیم نه اون قسمتی که به نفعمونه.این هنرمندان هم باید رعایت مسائل اسلامی بکنند.هنرمندان برای برخی افراد الگوهستند پس بیشتر باید مراقب رفتارشون باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
توصيه بدون قصد و غرض !!!!
خانومهاي محترم ! پوشش اسلامي و حفظ حجاب طبق آياتي در قرآن كريم و روايات معصومين عليهم السلام بر مسلمانان واجب است و ميزان و نحوه رعايت آن در رساله مراجع عظام آمده است . شمارا بخدا رعايت كنيد تا ضمن جلب رضايت حق تعالي مورد احترام همه مردم شريف ايران باشيد . اجرتان با خدا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دمش گرم
آخرین اخبار