به گزارش خبرنگار
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در نشست خبری که صبح امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد گفت: با رونمایی سامانه اندازهگیری و پایش ارتباطات زیرساخت کاربران میتوانند اشکالات شرکت زیرساخت را بازگو کنند.
وی ادامه داد: این سامانه امکان شفافسازی کیفیت شبکه ارتباطات زیرساخت را فراهم میکند و موجب بهبود خدمات ارائه شده به کاربران میشود.
همچنین در ادامه نشست خبری؛ عمیدیان،
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به جزییات قوانین وضع شده در حوزه زیرساخت و ضرب العجل شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت بیان کرد: اگر میزان تاخیر در سرویس، میزان گمشدگی بسته ها، نوسانات تاخیر، مدت زمان رفع خرابی بیش از مقدارهای معین و downtime بیش از ساعت معین باشد مشمول جریمه می شود.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه طبق مقررات وضع شده ارائه سرویس به کاربران نهایی دقیقا مطابق فاکتورهایی خواهد بود که شرکت مربوطه اعلام می کند، گفت: این موضوع موجب جلوگیری از کم فروشی اپراتورها می شود و همچنین شرکت ها باید همانند شرکت زیرساخت شفافیت های لازم را در ارائه سرویس داشته باشند.
انتهای پیام/