پیامک‌های دریافتی1395/05/10

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است


7101...0938:با سلام . لطفا در مورد کلاهبرداری های تلفنی که چند وقتیست رایج شده بیشتر اطلاع رسانی کنید واقعا خیلی ها از این موضوع بی اطلاعند. با تشکر.

باعرض سلام وخسته نباشید ما با مشکل نازایی روبرو هستیم که واقعا هزینه بالاست دولت هم پشت بانی نمی کنه لطف کنید در مورد مشکلات و هزینه های نازایی در کشور گزارش تهیه کنید.

8093...0916:باسلام چرا وزارت راه تا این تاریخ هیچ اقدامی برای راه ارتباطی ریلی از استان خوزستان تا هرمز گان انجام نداده لطفا پیگیری کنید

8506...0937:رفتم بانک مهر اقتصاد واسه وام این برگ و بهم داده حساب کردم توی چهارسال اگه سی تومان وام بگیرم باز پرداختش یه سود 13/800میلیون باید به پردازم یعنی 438240000 ریال،با باز پرداخت ماهی حدود یه میلیون چهار تا قسط قبلش کم میشه...... واقعا نمردیم و معنی عقود اسلامی رو فهمیدیم مسئولین مچکریم...گزارشی از سود یا رباخواری این بانک تهیه کنید.

سلام... آقا فقط حمایت از تولید کننده شده ... وزارت صنایع ومعادن  وام 18درصد کجاش حمایت ازصنایع کوچکه این باز هم نابود کننده کارخانجات هست ...در مورد این سوژه گزارش تهیه کنید.

0157...0911:یه گزارشی از وضعیت فاضلاب و آسفالت شهر رشت هم تهیه بفرمایید. سالهاست قراره طرح جمع آوری فاضلاب و آبهای سطحی اجرا بشه. سالها کندوکاریهای آسفالت شهر رو تحمل کردیم ولی الان پس از گذشت سالها هنوز طرح به نتیجه نرسیده. ممنون
 
یه بار که شده این خبر بخش کنید آیا میدونید چندین هزار کارگر با حقوق زیر حقوق یایه اداره کار زندگی میکنن..ایا یه بار گفتید چرا این کارگران اصلا هیچ قراردادی ندارن .سوال اینجاست کارگری که حق بیمه اون برداخت میشه  مگه نباید طبق قوانین کار و کارگر و کارفرما با اونا قرارداد ببندندو طبق قوانین اداره کار حقوق بگیرن .. به اداره کار .خانه کارگر وسازمان تامین اجتماعی مراجعه کردم متاسفانه تنها جوابی که شنیدم این بوده که شما توافقی هستید .چرا این موضوع ها رو پیگیری نمیکنید ؟؟؟؟؟

1299...0936:چرا وزارت بهداشت به نازایی مردان رسیدگی نمیکنن لطفا اطلاع رسانی کنید...

4097...0939:سلام در مجلس طرحی تصویب شد که سازمان مالیاتی کشور از مودیان مالیاتی مبالغ تعیین شده را بصورت اقساط دریافت کنه و با سود دو و نیم درصد که هماهنگ با سود تسهیلات بانکی بود دریافت کنه . بعد از گذشت مدتی طبق مصوبه دیگری سود بانک ها کاهش یافت و سود تسهیلات هم کاهش یافت اما این دو و نیم در صد هییییچ تغییری نکرد این سوژه رو لطفا پیگیری کنید...

4079...0901:حدود یک ماه و نیم از تاریخ تحویل گندم کشاورزان شهرستان میامی(استان سمنان)میگذره، با وجود این دولت هنوز اجازه پرداخت پول کشاورزان را نداده،لطفا پیگیری کنید ...

باسلام ..لطفا گزارشی تهیه شود از پروزه ناتمام فرودگاه بین المللی وشهرفرودگاهی قم که سه سال است در اثر ناکارامدی متولیان این امر پلمپ شده وباعث خسارتهای جانی ومالی بسیار به سرمایه گذاران این پروژه شده است ما از شما تقاضاداریم تا باتهیه این گزارش وبا پیگیریهای مستمرخود هم صدای مارا به گوش مسئولین رسانده وتکلیف پروژه ناتمام و سرمایه های از دست رفته2000نفر سهامدار را معلوم کنید وهم اینکه با پخش این گزارش دیگران را آگاه کنیدتا چون ما فریب سودجویان را نخورند.

7870...0912:بیاید ببینید که خود شهرداری منطقه 14در خیابان پرتردد پیروزی کنار خیابان را جهت بساط گستری میوه فروشها به افراد خاص اجاره میده ادرس:خ پیروزی سرشکوفه.. .پیگیری کنید.

1169...0930:سلام...حفر طولانی مدت کانال فاضلاب در خیابانهای تهران باعث خطرات جانی و مالی شده است، الان نزدیک چندین ماهه در لویزان خیابان شیان  به صورت دو طرفه ،کنده کاری فاضلاب شده  که باعث ترافیک و ناراضیت ساکنین شده است... از شهرداری تهران میخوام سریعتر این کانال های فاضلاب را جمع کنن....

2589..0919:این آبیاری در بزرگراهها برای آبپاشی خیابون هاست یا آبیاری گیاهان و فضای سبز؟ماشینمون با آبیاری نادرست در بزرگراه شسته میشه...یه کارواش رایگان...گزارشی تاثیرگذار در این زمینه تهیه کنید.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار