امام جمعه دزفول توجه به ظرفیت ها و جایگاه ویژه دزفول از مطالبات جدی مردم این شهرستان از نماینده عالی دولت در استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات دزفول و نیز دیدار از طرح های اقتصادی در دست اجرا امروز یکشنبه وارد این شهرستان شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: سفرهای درون استانی استاندار خوزستان فرصتی برای آشنایی نماینده عالی دولت با مسایل و مشکلات در مناطق شهری و روستایی این استان می باشد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در جریان این سفرها دستاوردهای بهتری برای استان خوزستان در بخش های مختلف به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه دزفول بیان داشت: این شهرستان با برخورداری از ظرفیت های مختلف جایگاه ویژه ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد که در تصمیم گیری مجموعه مدیریت استان خوزستان باید مورد توجه قرار گیرند.

قاضی دزفولی فرودگاه، دسترسی متنوع به زیر ساخت های حمل و نقل، تولید 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، میدان میوه و تره بار با ظرفیت بالا در شمال خوزستان، مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی موجود در شهرستان دزفول را در فرایند رشد و توسعه استان و کشور موثر دانست و گفت: از این ظرفیت ها باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی به درستی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید دزفول با تمام ظرفیت ها دیده شود تا بتوان به درستی به مردم این شهرستان خدمت رسانی کرد.

بررسی مسایل و مشکلات شهرستان دزفول در نشست کارشناسی ، افتتاح بزرگ ترین سیلوی بتنی کشور ، دیدار از چند طرح اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزا و برگزاری نشست خبری برنامه سفر یکروزه استاندار خوزستان به دزفول می باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.