رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشست خبری صبح امروز در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نتایج اولیه اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری خبر داد.

نتایج اولیه اجرای طرح ترابردپذیری/راه‌اندازی کامل طرح ترابردپذیری تا هفته دولت
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی اصغر عمیدیان با اشاره به نتایج اولیه راه‌اندازی پایلوت یا آزمایش طرح ترابردپذیری اذعان کرد: "پایلوت طرح ترابردپذیری پس از یک و سال و نیم تلاش و کار فنی در اپراتورها و رگولاتوری به انجام رسید. بر اساس نتایج این اجرای آزمایشی، در هفته اول یک درصد موفقیت داشتیم چرا که اپراتورها محدود به اجرای 500 ترابرد در روز بودند، اما در مرحله دوم که اجازه ترابرد به 750 مشترک در روز رسید، موفقیت طرح 10 درصد شد."

عمیدیان در ادامه بیان کرد: "از دوشنبه این هفته که مرحله بعدی پایلوت صورت می پذیرد، اپراتورها می توانند روزانه هزار ترابرد در روز انجام دهند. تاکنون 6572 تقاضا احصاء شده و 1397 عملیات ترابرد صورت گرفته که موفقیتی 20 درصدی را نشان می‌دهد. "

وی با اشاره به اینکه تاکنون اپراتورها اجازه تبلیغات در این زمینه را نداشته اند گفت: "تا پایان هفته دولت شاهد راه اندازی کامل ترابردپذیری خواهیم بود."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.