به تازگی شنیده شده است، یک ایرلاین خارجی در حال رایزنی برای کاهش سهم ایرلاین‌‌های داخلی در بازار خارجی است .

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت هواپیمایی اوکراینی که ظاهراً برخی مدیران آن وابستگی‌هایی‌ به صهیونیست‌ها دارند، تلاش می‌کنند به بهانه ادامه‌دار بودن تحریم‌های صنعت حمل و نقل هوایی در ایران و درگیر بودن ایرلاین‌‌های ایرانی با تحریم، ‌انحصار خط هوایی تهران-کی یف را ‌به دست گیرند و خود فقط در این مسیر پرواز داشته باشند.
 
این در حالی است شرکت‌های هواپیمایی ایران پس از کاهش تحریم‌های صنعت حمل و نقل هوایی، در حال افزایش مسیرهای پروازی خود هستند.
 
البته در حال حاضر یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و‌ ایرلاین اوکراینی پروازهای تهران-کی یف را توأمان انجام می‌‌دهند، اما شنیده‌‌ها حکایت از رایزنی‌های مختلف ایرلاین اوکراینی برای کاهش سهم ایران در این مسیر و افزایش سهم خود و کسب سود بیشتر دارد.
 
یک منبع آگاه در این‌باره گفته است که از 1.5 سال پیش ایرلاین اوکراینی مذکور مجوز پرواز در خط هوایی تهران-کی یف را اخذ کرده است و اکنون پروازها را انجام می‌دهد.
 
وی اظهار داشت: البته همان زمان ادعای صهیونیستی بودن سهامداران ایرلاین مذکور پیگیری شد، اما از نهاد‌‌های ذ‌ی‌ربط کشور پاسخ مثبتی دریافت نشد و طبق مقررات این ایرلاین هم مجوزهای پروازی گرفت.
 
در راستای شفاف‌سازی این موضوع، سوژه مذکور را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.
 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره صدور مجوز پرواز برای این ایرلاین اوکراینی‌ گفت که همه تصمیمات سازمان هواپیمایی بر محور قوانین و مقررات مصوب صورت می‌گیرد.
 
رضا جعفرزاده در پاسخ به این گفته که عنوان شده است سهامداران این ایرلاین ارتباطاتی با صهیونیسم دارند، توضیح داد: چنانچه ادعای مطرح شده از طرف مقامات ذ‌ی‌صلاح کشور به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام و تأیید شود، بی‌تردید این سازمان بدون فوت وقت طبق مقررات تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 
منبع:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.