55 میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد .

افزایش شاخص کل بازاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان این که در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 55 میلیون و 140 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 197 میلیارد ریال مبادله شد افزود : این تعداد سهام متعلق به 230 شرکت است .

وی ادامه داد : 35 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 65 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

ترابیان با بیان اینکه در حال حاضر 29 شرکت کارگزاری در بورس استان  فارس فعالیت می‌کنند گفت : در این دوره برای 46  نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی افزود : در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت تبریز با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های زامیاد و ایرن خودرو دیزل نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌ است .

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های پالایش نفت تبریز، گروه صنایع کاغذ پارس و پالایش نفت بندرعباس با بیشترین ارزش ریالی خرید و اوراق اسناد خزانه اسلامی و سهام شرکت‌‌های پالایش نفت تبریز و صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان یک هزار و 712 واحد افزایش و به عدد 76 هزار  و 226 رسید.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار