بازیکن یزدی تيم هان‌ مادانگ ايران امشب عازم كره ‌جنوبی می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تيم هان‌ مادانگ كشورمان برای شركت در مسابقات قهرمانی جهان 2016، در دو گروه زنان و مردان، امشب (يكشنبه) راهی كره‌جنوبی خواهد شد.
 بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی هان‌ مادانگ 2016 در دو گروه مردان و زنان از چهارشنبه (13 مردادماه) به مدت 4 روز در شهر «سئول» کره جنوبی برگزار می‌شود كه تکواندوکاران كشورمان پس از پشت سر گذاشتن رقابت‌های انتخابی با 30 ورزشكار، امشب (یکشنبه) تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ترک خواهند کرد.

علی میرزاییان، بازیکن یزدی عضو گروه تكواندوكاران اعزامی ايران به اين دوره از مسابقات می باشد.

سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، امروز بر سر مزار شهید گمنام تازه وارد به فدراسیون تکواندو، تکواندوکاران تیم هان مادانگ کشورمان را بدرقه نمود.

پولادگر در حاشیه این مراسم گفت: شهید گمنام بدون اسم و نشان و فقط به واسطه معامله با خدا به میدان جنگ رفت تا جان خود را برای عزت کشورش نثار کند، در این راستا ورزشکاران هم باید در رقابت‌های مختلف ورزشی برای عزت کشور خود پهلوانانه پیکار کنند.

پولادگر در پایان یادآور شد: شهدا الگوی عملی هستند که با نثار جان خود پهلوانی را به ورزشکاران نشان داده‌اند، همچنین شهدا؛ بهترین نمونه و چراغ هدایت قهرمانان هستند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار