حدادی : ایران در 3 بازی آخر فوق العاده بود

بازیکن تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت : جوانان ما در ابتدای بازی ها خوب نبودند اما در 3 بازی آخر فوق العاده ظاهر شدند و عنوان قهرمانی را کسب کردند .

حدادی : ایران در 3 بازی آخر فوق العاده بودحامد حدادی ملی پوش تیم ملی بسکتبال کشورمان که این روز ها در کنار تیم ملی جوانان حضور داشت و از نزدیک بازی های آن ها را تماشا می کرد، در خصوص قهرمانی ایران در مسابقات جوانان آسیا به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : 

من به غیر از دو بازی اول همه بازی ها را دیدم و در سالن حضور داشتم . باید بگویم که در ابتدا بازیکنان ناهماهنگ بودند زیرا بسیار جوان هستند و تجربه چندانی نداشتند اما در ادامه بهتر شدند . 

وی افزود : تمرکز لازم در تیم وجود نداشت و ما بار ها شاهد بودیم که مربی و کمک مربیان با صحبت های متناقضی که داشتند بازیکنان را گیج می کردند . متاسفانه  برنامه خاصی برای پرس در تمام زمین وجود  نداشت، اما خوشبختانه در 3 بازی آخر همه چیز تغیر کرد و ما شاهد بودیم که بازیکنان ما بسیار با هوش بازی می کردند و عملکرد فوق العاده ای داشتند .

 وی ادامه داد :رضایی فر بازیکن با استعدادی است و می تواند به راحتی هر کاری را انجام دهد من از بازی وی لذت بردم و مطمئنم که بازیکن بزرگی می شود.

ملی پش کشورمان در پایان عنوان کرد : اگر بتوانند همین بازیکنان جوانان را به تیم ملی اضافه کنند و آن ها را بیشتر وارد مسابقات بین المللی کنند بهتر است زیرا آن ها با بازیکنان بزرگ سال تنه به تنه می شوند و می توانند تجربه بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار