300 غریق از ابتدای مرداد تاکنون در ساحل مازندران نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ناجیان غریق موفق شدند با اجرای 435 عملیات امدادونجات ساحلی از ابتدای مرداد تاکنون ، 300 غریق را در ساحل مازندران نجات دهند.

دکتر مجتبی اکبری افزود: ارائه خدمات امدادی مورد نیاز سرپایی به 932 نفر از مراجعان به پایگاه ها و پست های ساحلی و انتقال 9 زخمی و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر استان در 10روز گذشته بوده است.

وی گفت: در همین مدت بیش از هزار نفر نجاتگر و امدادگر و ناجی غریق بصورت روزانه با بکارگیری 9 دستگاه آمبولانس، 54 دستگاه موتورسیکلت،5 فروند روز قایق نجات،10 فروند روز جت اسکی، یک دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران 351 نقطه حادثه خیز که در سالهای گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند تا مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار شوند که آثار زیانبار روانی ،اجتماعی و اقتصادی آن کاملا مشهود است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.