اتوبوس های درون شهری با دستور مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه شست و شو و نظافت می شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، طبق دستور اکید مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان طرح شستشوی کامل تمام اتوبوسهای بخش ملکی و بخش خصوصی از چند روز گذشته مورد اجرا گذاشته شد که در این طرح صندلیها و داخل کابین اتوبوس اعم از کف، سقف و بدنه اتوبوس با مواد شوینده خارجی در کارواش مکانیزه سازمان مورد شستشو قرار می گیرند.

در این طرح روزانه بصورت نوبتی ده دستگاه اتوبوس به کارواش مذکور اعزام و با فعالیت نیروهای فنی و خدماتی کارواش اتوبوسها کاملاً شستشو و نظافت می گردند.

به منظور نظارت هرچه بیشتر بر نحوه اجرای این طرح و شستشوی مناسب اتوبوسها بازرس ناظر نیز وظیفه بازرسی و تایید نهایی این امر را عهده دار است و در صورت تایید بازرس مذکور اتوبوس اجازه فعالیت خواهد داشت و در غیر اینصورت برای شستشوی مجدد به کارواش منتقل می گردد.

گفتنی است مدیرعامل محترم سازمان در خصوص نظافت و تمیزی اتوبوسها تاکید موکد و دستورات لازم را برای کنترل و نظارت مجدانه و مستمر بازرسان در این خصوص را صادر نموده و رأساً موضوع فوق را رصد می نماید.

لازم به ذکر است نظافت داخلی و بدنه اتوبوس مستمراً انجام می شود و شستشوی صندلیها و بدنه داخلی اتوبوس با مواد شوینده هر سه ماه یک بار با اجرای طرح فوق انجام خواهد گرفت.

انتهای ‍‍پیام/س

برچسب ها: خصوصی ، اتوبوس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.