تهیه کننده فیلم «لابی» گفت: بخش اعظم فیلم محمد پرویزی در نزدیکی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) فیلمبرداری می‌شود و فکر می‌کنم فیلمبرداری حدود 20 روز آینده تمام شود.

لابیامیر شهاب رضویان که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «لابی» را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت این فیلم گفت: بیش از 50 درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشتیم و تاکنون شهاب حسینی، مصطفی زمانی و ساره بیات حدودا بیشتر نقش خود را ایفا کرده‌اند و دیگر بازیگران نیز کم کم جلوی دوربین می‌روند.

وی افزود: بخش اعظم فیلم در نزدیکی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) فیلمبرداری می‌شود و فکر می‌کنم کل فیلمبرداری حدود 20 روز آینده تمام شود و همزمان محمد رضا مویینی تدوین آن را انجام می‌دهد.

رضویان ادامه داد: «لابی» فیلمی است که در فضای هتل می‌گذرد و قصه‌های متنوعی دارد و فکر می‌کنم از فیلم‌های مطرح جشنواره امسال شود.

کارگردان «یک دزدی عاشقانه» در خصوص کیفیت روند تولید فیلم، اظهار داشت: محمد پرویزی کارگردان خوبی است و از سویی تجربه خوبی در بخش هنرهای تجسمی داشته و با این هنر آشنا است به این جهت فکر می‌کنم این اثر از فیلم‌های خوش تصویر امسال باشد. «لابی» در مجموع فیلمی جدی و خوب است و به متفاوت بودن فیلم، بسیار امیدوارم.

رضویان در پایان گفت: محمد پرویزی دوست قدیمی من است و دوست داشتم در ساخت این فیلم به او کمک کنم. از طرفی معتقدم نوعی نگاه خاص به سینما دارد که می‌تواند مفید واقع شود و خودم نیز همیشه تمایل به تهیه کنندگی فیلم‌های متفاوت داشتم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.