سرمربی تیم سپاهان گفت: حاج صفی بازیکن خوبی است و به طور قطع می تواند در ادامه فصل کمک زیادی به سپاهان کند.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران بیان کرد: پیروزی خیلی خوبی کسب کردیم ، می توانستیم با گل های بیشتری از سد این تیم بگذریم اما از موقعیت های مان به خوبی استفاده نکردیم و با همان نتیجه یک بر صفر از سد نفت گذشتیم ،  آنالیز خوبی روی شاگردان دایی داشتیم و خدا را شکر موفق شدیم سه امتیاز را کسب کنیم و دست پر به اصفهان برگردیم.
 
وی درباره جوانگرایی در سپاهان گفت: فلسفه کاری من این است که به جوانان فرصت بدهم تا خود را اثبات کنند. در استقلال خوزستان روزهای خوبی را سپری کردم و طبق آن در سپاهان همین روند را دنبال می کنم تا به هدفم یعنی قهرمانی در لیگ ایران و آسیایی شدن برسم.
 
ویسی درباره جذب حاج صفی اظهار کرد: احسان بازیکن خوبی است و مردم اصفهان به شدت به وی علاقه دارند ، حاج صفی مهره موثری محسوب می شود و به طور قطع می تواند در ادامه فصل کمک بسیاری به تیم کند. احسان بازیکن با تجربه ای است و تمام تلاشمان را می کنیم تا از توان صد در صد حاج صفی بهره مند شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره جذب رضائیان گفت: برنامه ای برای جذب رضاییان نداریم و تا کنون با او هیچ صحبتی نداشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار