استاندار کرمان گفت: امروز مدیریتی غیر از مدیریت دولتی به کمک مردم کرمان به ویژه مردم شهرستان رودبار جنوب آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در جلسه منطقه یک اقتصاد مقاومتی، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، ائمه جمعه منطقه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از سران طوایف که با محوریت محرومیت‌زدایی و توسعه شهرستان رودبار جنوب در تهران برگزار شد، افزود: از حدود 23 ماه گذشته فعالیت عملی در شهرستان قلعه گنج آغاز شد و این شهر به عنوان یک پایلوت در موضوع توسعه و اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30 ماه از آغاز گفتگوها و رایزنی ها درباره توسعه شهرستان قلعه گنج می‌گذرد و امروز نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به این تغییر و تحولات ودر منطقه قلعه گنج افتخار می‌کند، یادآور شد: با تلاش‌های بنیاد مستضعفان، امروز شهرستان قلعه گنج با گنج‌های پنهانی که در خود داشت، توانست مردمش را به خودکفایی برساند.
استاندار کرمان به بیانات گهربار مقام معظم رهبری مبنی براینکه در اقتصاد مقاومتی مردم باید محور اصلی باشند اشاره و خاطر نشان کرد: امروز مردم شهرستان قلعه گنج محور اصلی توسعه هستند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه طرح پایلوت شدن استان کرمان در قالب اقتصاد مقاومتی 5 سال زمان می‌برد تا به سرانجام مطلوب برسد، گفت: امروز مدیریتی غیر از مدیریت دولتی به کمک مردم کرمان به ویژه مردم شهرستان رودبار جنوب آمده است.
وی با تاکید براینکه مردم شهرستان رودبار جنوب فقط مدیریت توسعه را از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خواهانند، افزود: مردم این منطقه صدقه نمی‌خواهند؛ آن‌ها ثروت خدادادی که همان منابع است را در خدمت دارند و فقط مدیریت درست و راهنمایی دقیق می‌خواهند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان یادآور شد: امروز برای شهرستان رودبار جنوب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خدمت‌گذار کشور در عرصه سازندگی و آبادانی، روزی تاریخی خواهد بود.
رزم حسینی از همراهی و همکاری کلیه مدیران استان و محلی در قالب مثلث توسعه اقتصادی خبر داد و خاطر نشان کرد: کلیه مسئولین استان در خدمت الگوی توسعه در بخش خصوصی خواهند بود و برای رسیدن به حد مطلوب، که همانا تغییر در زندگی مردم منطقه است، همراه مردم و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خواهند بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار