جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزمونی که با پذیرش قطعنامه 598 آغاز شد، امروز با پاسداشت خونن شهدا ادامه می‌یابد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم گرامیداشت دو شهید گمنام که در جوار مسجد نور مجتمع ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خاک‌سپاری شده‌اند، با اشاره به آزمون بزرگ پذیرش قطعنامه 598، بیان داشت: استراتژی امام(ره) این بود که چنانچه جنگ 20 سال هم طول بکشد، تا تنبیه متجاوز ادامه یابد؛ اما ایشان مجبور شدند تحت شرایطی جام زهر را به فرموده خود بنوشند؛ که البته این هم برای حفظ نظام بود.

وی با تأکید بر اینکه قبولی رزمندگان و مردم در آزمون پذیرش قطعنامه زیباترین قطعه تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: دشمن در آن شرایط تصور می‌کرد در جامعه ما اختلاف و دو دستگی وجود دارد؛ به همین دلیل حمله سراسری خود را مجدداً به سرزمین‌های کشورمان آغاز کرد؛ اما حضور پر شور مردم در جبهه‌ها نشان داد که دشمن هنوز مردم ما را نمی‌شناسد.

سردار فضلی در ادامه با تشریح عملیات فتح فاو عنوان کرد: عراق در طول هشت سال جنگ تحمیلی هیچ‌گاه از اروند رود عبور نکرد؛ زیرا دانش آن را نداشت؛ درحالی‌که رزمندگان اسلام در عملیات فتح فاو با عبور از اروند رود نشان دادند که دانش عبور از اروند را دارند و به واسطه همین دانش توانستند فاو را به تسخیر خود در آورند.

وی همچنین گفت: آزمونی که با پذیرش قطعنامه 598 آغاز شد و مردم و رزمندگان در آن نمره قبولی گرفتند امروز همان مردم و رزمندگان در آزمون جدیدی قرارگرفته‌اند که پاسداشت خون شهداست؛ البته این آزمون در ادامه همان آزمون پذیرش قطعنامه قرار دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به حضور بیش از شش میلیون زائر در سرزمین‌های نور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر یادمان "بوالحسن" در غرب کشور با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح و آماده پذیرایی از زائران سرزمین‌های نور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار