سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرداخت بدهی به بازیکنان خارجی با درایت انجام شد و بازیکنان جدید با توافق سرمر‌بی به تیم آمدند.

طاهری: فرقی نمیکند چه کسی مدیر باشدبه گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری باشگاه اعلام کرد: برنامه تغییر در مدیریت باشگاه خواهیم داشت برای من فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر عامل باشگاه شود.

وی ادامه داد: پس از هیات مدیره مدیریت اجرایی موظف است وظایف مدیر‌عاملی باشگاه را انجام دهد و هر کسی که در پست مدیریتی باشگاه قرار گیرد باید برنامه بلند مدتی برای باشگاه داشته باشد.

طاهری در خصوص وضعیت پیراهن بازیکنان  پرسپولیس گفت: سال گذشته در این خصوص دچار چالش حقوقی شدیم و زمانی که در اردوی عمان با کمبود لباس مواجه شدیم تصمیم گرفتیم کیفیت پیراهن باشگاه را ارتقا دهیم و به همین منظور خط از خط تولید لبا‌سها بازدید خواهیم کرد و حتی در قراردادی که با شرکت منعقد شده بند‌هایی وجود دارد که اگر هر یک از طرفین تعهدات خود را انجام ندهد باید خسارت بدهد.

وی در خصوص اردوی اوکراین گفت: مکانهای مختلفی برای اردوی پرسپولیس مدنظر بود اما بر اساس بودجه‌ای که حامی مالی تعیین کرده بود اردوی اوکراین مورد موافقت قرار گرفت اما حضور افراد غیر مسئول در این اردو باعث شد شرایط و هزینه‌ها از رقم پیش بینی شده بیشتر شود.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص نبود دو باز‌یکن اوکر‌اینی تیم در اردوی اوکراین پرسپولیس عنوان کرد: بر‌انکو می‌داند چطور این دو باز‌یکن را از نظر جسمانی برای مسابقات آماده کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

وی در باره آخرین وضعیت جذب ر‌ضائیان و فسق قرارداد گو‌لچ بیان کرد: باشگاه الان18 باز‌یکن بالای 23 سال دارد که بر طبق قوانین برای جذب رضا‌ئیان با محدودیت مواجه هستیم در نتیجه باشگاه برای عقد قرارداد با این باز‌یکن باید یکی از باز‌یکن بالای 23 سال خود را حذف کند. ما در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم اما قرار داد ر‌ضائیان و کنعانی‌زادگان برای باشگاه چالش بر انگیز شد.

طاهری از خبرنگاران خواست : رعایت امانت کنند و حرف‌های مرا همان گونه که گفتم بازگو کنید.

وی درباره اسپا‌نسر جدید باشگاه پرسپولیس گفت: دامنه سامانه هواداری پرسپولیس زیاد شد . موسسه مالی و اعتباری  نیز در سامانه هواداری به ما کمک می‌کندو جلسه‌ای با مسئولان فروشگاه زنجیره‌ای رفاه داریم تا به حامی مالی باشگاه اضافه شود. باشگاه پرسپولیس از سال‌های گذشته قدرت مالی نداشت تا سود‌ش را در باشگاه هزینه کنیم. باشگاه‌های دنیا از سرمایه‌گذاری باشگاهها در آمد زایی می‌کندد اما ما در ایران از چنین فرصتی برخوردار نیستیم.

طاهری در ادامه گفت: معو‌قات گذشته باشگاه را باید سر‌وسامان بدهیم و بعد به سراغ سرمایه گذاری برویم. در آینده خبرهای خوشی برای هواداران داریم. در سامانه هواداری عدد 6 برای پرسپولیس است و هواداران به سامانه‌های دیگر مراجعه نکنند. سامانه هواداری در درآمد زایی باشگاه نقش بسزایی داشت حتی باشگاه‌های دیگر از ما راهنمایی خواستند. سامانه هواداری که در ورزشگاه تختی وجود دارد را پیگیری می‌کنیم .

وی درباره کیفیت پایین بازیکنان خارجی گفت: به کادر فنی و سر‌مربی احترام می‌گذاریم چون آنها باز‌یکن خوبی جذب کرده‌اند. کیفیت درجه 3 و 4 را شما چگونه به بازیکنان نسبت می‌دهید. پیشینه سر‌مربی ما این نیست که باز‌یکن بی‌کیفیتی جذب کند. برای تعیین بازیکنان مورد نیاز برنامه‌ای داریم که تصویب شد و در این زمینه تعامل خوبی با باشگاه صورت گرفت که چه باز‌یکنانی جذب تیم شوند.

وی درباره اینکه پرسپولیس کمیته فنی ندارد گفت: هیات مدیره تعامل دو سویه با کادر فنی در جذب باز‌یکن دارد.

طاهری درباره اینکه پرونده مهدی طارمی با باشگاه ترکیه‌ای بسته شد افزود: طارمی متوجه شد قرارداد درستی امضا نکرده است. قرارداد با باشگاه ترکیه ثانویه بود و این موضوع به باز‌یکن مربوط است نه باشگاه. 

وی درباره بدهی بازیکنان خارجی گفت:  قرارداد گابر‌یل تمام شد و تفاهم کردیم که در چند قسط طلبش را پرداخت کنیم. پرداخت بدهی به بازیکنان خارجی با درایت انجام شد و بازیکنان خارجی با توافق سرمر‌بی به تیم آمدند و طوری بازیکنان را جذب کردیم که مشکلی ایجاد نشود. پرداخت طلب باز‌یکن خارجی مدیریت می‌شود. پرونده کادر فنی گذشته پرسپولیس هنوز مفتوح است و درحال برطرف کردن آن هستیم.

 وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی و عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: من نباید به عملکرد خودمان نمره دهم. جذب باز‌یکن یک فرآیندی است که با تصمیم سر‌مربی در باشگاه صورت می‌گیرد و اگر باز‌یکنی محروم یا مصدوم نشود نیمکت نشین نخواهد بود و حضور یک بازیکن در زمین یا روی نیمکت دلیل ضعف و قوت وی نیست.

طاهری در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون لباسهای تیم ملی و پرسپولیس در برنامه نود عنوان کرد: رسانه ملی باید بر اساس یک مستندات محکم‌تری صحبت کند شاید فردی مبلغی را دریافت کرده باشد تا برای باشگاهها حاشیه‌سازی کند. شایعه تعاملات باشگاه در خصوص لباسهای بی کیفیت صحت ندارد و ما مطابق قانون از شرکت مورد نظر در صورت رعایت نکردن تعهدات شکایت می‌کنیم و اگر طبق تعهدات باز‌یکنی برند دیگری استفاده کند جریمه خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد با هانی نوروزی گفت: در برنامه نود در سال گذشته پرداخت مطالبات هادی نوروزی را به مزاح گرفتند اما باشگاه موفق شد مطالبات وی را به خانواده‌اش پرداخت کند. ما اجازه بستن قرارداد با هانی نوروزی را نداریم، اما پیگیر هستیم تا بتوانیم در این خصوص کاری کنیم.

طاهری درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان گفت: ما قرار‌دادهایی را که بستیم با هماهنگی سر‌مربی تیم و قوانین فدراسیون بوده و به نظر من اطلاع رسانی در زمینه مبلغ قرار‌دادها خوب است اما نباید ایجاد تشویش اذهان عمومی کند.

وی در مورد ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه افتخار خدمت به پرسپولیس را داشتم و تصمیم ندارم وارد وزارتخانه شوم و از اصحاب رسانه می‌خواهم حاشیه‌سازی نکنند.

وی در خصوص قرارداد گو‌لچ گفت: مطابق با قراردادهای بسته شده بین این باز‌یکن و باشگاه تعامل وجود دارد و اگر بخواهد جدا شود مطابق با بندهای قرارداد مسیر را ادامه می‌دهیم.

طاهری ادامه داد: لیست برا‌نکو اولویت بندی خواستی ندارد و انصاری برای دفاع چپ جذب شده بود در صورتیکه با صلاحدید برا‌نکو در دفاع وسط قرار گرفت و توانست بازی خوبی ارائه دهد. حضور بازیکنان در هر پستی یک تعامل دو طرفه بین سرمر‌بی و بازیکنان است.

وی در خصوص نحوه عملکرد حامیان مالی عنوان کرد: ما یک همکار تجاری در این زمینه داریم که با برندهای مختلف توافقات لازم را انجام می‌دهد و از طریق سامانه مادر مبلغ‌های حمایت‌های مالی به باشگاه ارسال می‌شود البته برخی از هواداران خاص نیز به پرسپولیس کمک مالی می‌کنند.

طاهری تصریح کرد : من تمامی ثبت های مالی را به صورت شفاف و قانونی انجام دادم تا بعد از من شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

وی در خصوص جدایی لو‌بانف بیان کرد: این ‌بازیکن از اواسط فصل قبل تصمیم به جدایی داشت و این موضوع در اردوی اوکراین نیز مطرح شد. باشگاه از جدایی لو‌بانف استقبال نمی‌کرد اما مشکلات خانوادگی وی ما را متقاعد به این امر کرد. در حال حاضر به دنبال جذب باز‌یکن مناسب در پست وی هستیم.

طاهری درخصو‌ص عملکرد مدیران قبلی پرسپولیس عنوان داشت: من در مقامی نیستم که عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهم باید این موضوع در مجمع مطرح شود تا مدیران قبلی عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.


سرپرست باشگاه  پرسپولیس درباره داوری‌های لیگ شانزدهم گفت: ما در فصل قبل نیز قربانی اشتباهات داوری شدیم و در مسابقه با فولاد توپی که وارد دروازه شده بود را گل اعلام نکردند و این بار هم اشتباهات داوری دامن‌گیر پرسپولیس شد.

وی ادامه داد : من از مسئولان می‌خواهم بر اساس کیفیت بازی‌ها داوری  را انتخاب کنند تا قشنگی فوتبال به دلیل اشتباهات داوری از بین نرود.

طاهری در خصوص شکا‌یتهای داخلی و خارجی باشگاه گفت: با کمک اداره حقوقی باشگاه در حال پیگیری هستیم تا کسی متضرر نشود. ما باید لایحه‌ای را به مرجع بالاتر ارائه دهیم تا پرونده‌های مالی بدون شکایت و تعامل پیگیری شود.

وی در خصوص لو‌گوهای تبلیغاتی بر روی لباسهای بازیکنان گفت : مطابق با قوانین فوتبال و کادر بندی استاندارد لوگوها را بر روی پیراهن بازیکنان طراحی می‌کنیم و از شرکتی که طرف قرار داد تولید پیراهن‌ها است میخواهیم اندازه لوگوها را طراحی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص حق فروش بلیت دیدارهای پرسپولیس در مجموعه آزادی گفت: مطابق با صحبتهای صورت گرفته نامه ای را تنظیم کردیم و به سازمان لیگ ارائه دادیم و جلسه‌ای را با مسئولان و رئیس مجموعه آزادی داشتیم که در صورت موافقت حق فروش بلیت بازی‌ها به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مسئولان تشکر می‌کنم و از اصحاب رسانه‌ میخواهم که به موفقیت پرسپولیس کمک کنند. اولویت برنامه‌های باشگاه پرسپولیس رفع مشکلات گذشته و حال است تا چالشی برای موفقیت‌ةای پرسپولیس وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
پرسپولیس سلطان قلبها پرسپولیس قهرمان ایران. فدات قرمز