بجنورد؛

کمک ٢١میلیارد ریالی مردم به مددجویان کمیته امداد

در ماه مبارک رمضان امسال مردم خراسان شمالی٢١ میلیارد و ١٣٢میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد استان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با بیان اینکه از این میزان بیش از هشت میلیاردریال در قالب اطعام و افطاری، سبدکالا و بیش از هفت میلیارد ریال در قالب طرح همیان مولا جمع آوری شده است ،گفت: همچنین از این میزان ۴۵ میلیون ریال برای آزادی زندانیان و 47 میلیون ریال در روز قدس جمع آوری شده است.

برات سلیمی از جمع آوری شش میلیارد و ١۶۰میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی خبر داد و افزود: از این میزان پنج میلیارد و ٨۵٨ میلیون ریال فطریه عام،١۵١ میلیون و ۵۵۴ هزار ریال فطریه سادات و حدود ۴٧٨ میلیون ریال نیز کفاره بوده است.

وی با بیان اینکه مشارکت های مردم نقش مهمی در توانمندسازی فکری و اقتصادی خانواده های تحت حمایت از جمله ایتام دارد، افزود:يکي از اقدامات موثر کمیته امداد در حمایت از نیازمندان طرح اکرام ايتام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مشارکت مردم در طرح های های کمیته امداد را راهگشای مناسبی برای ریشه کنی فقر و محرومیت زدایی در جامعه عنوان کرد و افزود: باید با تبیین طرح های مشارکتی کمیته امداد برای مردم و اعتمادسازی زمینه مشارکت همگانی مردم را در این برنامه ها فراهم کرد.

سلیمی توانمندسازی خانواده های تحت حمایت را از محوری ترین برنامه های کاری کمیته امداد دانست و تصریح کرد: تلاش می کنیم با جمع آوری کمک های مردمی وتوزیع مناسب آن بین خانواده های نیازمند و همچنین اجرای طرح‌های اشتغال زایی سالانه 10درصد از افراد تحت حمایت این نهاد را از گردونه حمایت خارج کنیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.