مهلت دو هفته ای به متقاضیان مسکن مهر خرمشهر جهت تکمیل سهم آورده خود داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: به متقاضیان پروژه مسکن مهر شهرستان که نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام نکرده اند دو هفته مهلت داده می شود.

محمدرضا کنگانی افزود: تصمیم به جایگزینی در پی ارسال دو اخطاریه صادر شده و قرار است پس از ارسال اخطار سوم و گذشت دو هفته عملی شود.

وی گفت: پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده تمام پول های پرداخت شده از سوی عضو مسترد و واحد به متقاضی دیگری واگذار می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر با تاکید بر اینکه حذف از طریق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد، افزود: با توجه به اخطاریه های صادر شده اداره تعاون نیز با این تصمیم موافقت کرده است.

وی، هدف از این اقدام را پیشروی پروژه مسکن مهر اعلام کرد و گفت: برخی از بلوک های پروژه مسکن مهر به دلیل ناهمگون در پرداخت سهم آورده به متقاضیان تحویل نشده و این تصمیم نیز برای تحویل واحدها و پیشروی تحویل پروژه ها است.

کنگانی با بیان اینکه  ۳۰۰ واحد مسکن مهر در خرمشهر آماده تحویل است، واگذاری بقیه واحدها تا پایان سال ۹۶ را پیش بینی کرد و افزود: تسهیل شرایط و تغییر پیمانکاران از جمله سازو کارها برای تسریع در اجرا و به سرانجام رسیدن این پروژه در خرمشهر است که در صورت اقدام متقاضیان و رفع برخی مشکلات پیش بینی می شود، تمام واحدها تا پایان سال ۹۶ تحویل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.