دیدارهای هفته دوم و سوم از گروه اول رقابت‌های لیگ برتر خردسالان پسر کشور (جام غنچه‌های تکواندو) ‌با حضور 9 تیم به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مسابقات هفته دوم، تیم هیات تکواندو خوزستان "الف" مقابل تیم هیات تکواندو شهرستان خوی قرار گرفت که در پایان نتیجه را 6 بر 4 واگذار کرد.

تیم خوزستان "‌الف" سپس در دیدار هفته سوم خود به مصاف تیم هیات تکواندو قم رفت که این دیدار در پایان با تساوی 5 بر 5 به پایان رسید.

 همچنین روز دوشنبه دیدارهای هفته‎های دوم و سوم از گروه دوم مسابقات در بافق یزد برگزار شد که دیگر نماینده خوزستان یعنی هیات خوزستان "ب" در ابتدا با  قرعه استراحت در هفته دوم روبه‌رو شد و سپس دیدار هفته سوم خود برابر ماه‎نوش اصفهان را با پیروزی 8 بر 2 پشت سر گذاشت.

در پایان هفته دوم و سوم پیکارها، قاسم فصیحی از تیم خوزستان "الف" عنوان بهترین سرپرست هفته دوم و امیرعلی مولایی از همین تیم نیز عنوان فنی‎ترین ورزشکار هفته سوم را ازآن خود کرد.

تا پایان هفته سوم، تیم‎های هیات تکواندو خوزستان "الف"‌و "ب" به ترتیب با یک و سه امتیاز در رده‌های پانزدهم و نهم رده‎بندی تیمی رقابت‌ها قرار دارند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.