سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از ترک تبریز با ناراحتی از مشکلات موجود در تیمش سخن گفت.


علی افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  از عدم تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنان و کادر فنی انتقاد کرد و گفت: سال گذشته با وجود مشکلات اساسی و ضعف ها، تیم به دلیل تفاضل گل کمتر به مقام نایب قهرمانی رسید ولی قرار بود امسال مشکلات پارسال را نداشته باشیم تا بتوانیم مدعی باقی بمانیم.
وی افزود: هنوز ۴۰ درصد قراردادهای سال گذشته پرداخت نشده است، هر روز سالن محل تمرین را عوض میکنند و حتی بعضی اوقات ما را در سالن راه نداده و میگویند هنوز بدهی قبلی را نداده اید. ما توپ به تعداد کافی نداریم و امکانات اولیه برای یک تمرین کامل مهیا نیست. هنوز اسکان بازیکنان و کادر فنی فراهم نشده و ده ها مشکل ریز و درشت دیگر هم وجود دارد که معلوم نیست چه زمانی قرار است برطرف شود.

افضل درباره مدیریت باشگاه اظهار داشت: ما نمیدانیم مدیر عامل چه کسی است و با چه کسی طرف هستیم، بازیکنان این اتفاقات را از چشم من میبینند و مطالبات شان را از من می خواهند ولی نمیدانم چه جوابی بدهم تا تمرکز آنها برای رقابت ها از بین نرود.
سرمربی مس سونگون در خصوص ترک تبریز بیان کرد: مشکلات یکی دوتا نیست و ما نمی دانیم چه کنیم. با این شرایط نمی شود کار کرد و من به اصفهان آمدم تا شاید آقایان به خودشان بیایند و تیم را از این وضعیت در بیاوردند.
وی با گلایه از نحوه مدیریت تیم خاطر نشان کرد: لباس های مسابقه تنها یکی دو ساعت قبل بازی دست ما می رسد، بعد توقع دارند با دست خالی تیم را قهرمان کنیم.
درباره حسن زاده هم باید بگویم این بازیکن یک ماه با ما تمرین کرد ولی کسی نیامد تا یک قرارداد با او ببندد. من تا زمانی که وضعیت اصلاح نشود، به تبریز برنمی گردم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار