۱۷ طرح كوچك و بزرگ برق رساني در محدوده امور برق غرب شهرستان اصفهان اجرا می شود.

گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از اصفهان،مدير امور برق غرب اصفهان با اعلام این خبر گفت: و با استفاده از كابلهاي خود نگهدار ،كابل هاي زميني فشار متوسط و فشار ضعيف اجرا شده تلاش كرده ايم تا در حفظ محيط زيست و كيفيت فضاي سبز و زيبا سازي مبلمان شهري باغ محله هاي غرب شهر اصفهان ايفاگر نقش سازنده باشيم .

عليرضا فاتحي افزود: حفظ فضاي سبز ،توسعه محيط زيست و ظرفيت سازي براي مشتركين جديد ،كاهش تلفات برق و كاهش انرژي توزيع نشده ،كاهش خاموشي هاي بدون برنامه ،افزايش ضريب پايداري شبكه ،افزايش قدرت مانور ، قابليت مانورانرژي در شبكه هاي برق، متعادل سازي بار شبكه ها ،افزايش ضريب ايمني، كاهش مشكلات ناشي از حريم شبكه از مهمترين اهداف اجراي طرح هاي مذكور است.

وی با شااره به اینکه تاكنون بالاي ۹۰ درصد از اهداف موردنظرمان تحقق يافته است افزود: تار و پود شبكه هاي مذكور را با نصب ۵ دستگاه ترانسفورماتور وپست زميني و هوايي و بيش از ۵/۱۰ كيلومترشبكه فشار متوسط زميني و هوايي به هم اتصال داديم و ۵۲۰۰ متر كابل خود نگهدار در اجراي ۴ طرح برق رساني بزرگ در غرب شهرستان اصفهان در مدار قرار گرفت .

مدير امور برق غرب اصفهان اظهار داشت :طرح اصلاح شبكه خيابان شريف غربي و شريف شرقي رهنان ،خيابان شيخ فايز رباط و قسمتي از خيابان آتشگاه از طرح هايي است كه شبكه هاي هوايي آنها جمع آوري و كابل خود نگهدار جايگزين قبلي شده است و در اين راستا همه پايه هاي فرسوده اصلاح شده و بهينه سازي و رفع حريم شبكه مورد توجه و اقدام بوده است .

فاتحي تصريح كرد :كابل كشي فشار متوسط زميني به طول ۳۲۰۰متر به منظور افزايش قدرت پايداري شبكه و نيرو رساني به متقاضيان و مشتركين از ديگر طرح هاي اين امور بوده است كه به انجام رسيده و بهره برداري از آن آغاز شده است .

وي ادامه داد: از ديگر طرح هاي اجرايي مي توان به افزايش قدرت ترانس از ۱۰۰ كيلوولت آمپر به ۳۱۵ كيلوولت آمپربه منظور فيدرگيري و افزايش قدرت ديماند مشتركين كشاورزي واقع در خيابان بهشت و همچنين جابجايي ترانس در خيابان فروغي در خيابان جديد الاحداث شهيد علاقمندان اشاره كرد و همچنين علميات احداث روشنايي تقاطع غير همسطح ۲۵ آبان با اجراي كابلي به طول ۱۲۰۰ متر و نصب ۴۰ چراغ ۱۵۰ وات بخار سديم بر روي پايه هاي فلزي آغاز شدهه است و هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و ۵۷۰ ميليون ريال در بر دارد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار