ورود کاروان امام رضا (ع) به ایران بازسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از بازسازی ورود کاروان امام رضا(ع) به ایران خبرداد و گفت: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رضا مردانی افزود: ورود کاروان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به ایران در خرمشهر بازسازی می‌شود.

وی گفت: این برنامه روز چهارشنبه 14 مرداد ماه از ساعت 18 و همزمان با شب ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر افزود: ورود کاروان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به ایران در خیابان انقلاب خرمشهر(سه راهی ساحلی) آغاز می‌شود و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

وی گفت: اجرای این برنامه از سال 1387 آغاز شده و هرساله در قطعه متبرک شلمچه اجرا می‌شد ولی با توجه به درخواست مردم برای حضور بیشتر و بهتر، امسال بازسازی ورود کاروان حضرت امام رضا(ع) به ایران در شهر خرمشهر انجام می‌شود.

مردانی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اجرای برنامه ورود نمادین کاروان حضرت امام رضا(ع) در شهر خرمشهر استقبال اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی و مساجد از این کار بیشتر از گذشته باشد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از حضور هنرمندان در برنامه ورود نمادین کاروان حضرت امام رضا (ع) به ایران خبر داد و برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های ویژه این آئین عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.