عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت :با توجه به ابلاغیه جدیدی که در خصوص بازنشستگان صادر شده بر همین اساس نمی توانیم از حضور افشارزاده در استقلال بهره ببریم.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استعفای افشارزاده از استقلال گفت:در ابتدا باید بگویم آقای افشارزاده با توجه به ابلاغیه اخیر در رابطه با بازنشستگان، دیگر نمی تواند استقلال را همراهی کند.
ایشان از مدیران موفقی بودند که به باشگاه استقلال خدمات زیادی کردند اما با وجود قانونی که به تائید مجلس شورای اسلامی هم رسیده و اتفاقاً دولت هم آن را مصوب کرده افراد بازنشسته دیگر نمی‌توانند در چنین پست‌هایی مشغول فعالیت باشند. بنابراین نمی توانیم با استعفای وی مخالفت کنیم و باید آن را قبول کنیم و با توجه به این شرایط از حضور افشارزاده در استقلال محروم خواهیم بود .

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است اوایل هفته آینده جلسه هیات مدیره تشکیل و در خصوص انتخاب مدیر عامل جدید تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

زمانی در خصوص حضور قریب به عنوان مدیر عامل باشگاه گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و در اولین جلسه هیات مدیره انتخاب مدیر عامل جدید را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار