فرامرزکیانی زاده ازمشکلات حوزه ورزش در4شهراستان خوزستان واستفاده ازحداقل ظرفیت هابرای توسعه ورزش استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان روز سه شنبه با اشاره به مشروح جلسه هم اندیشی مدیران ورزشی شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا پیرامون بررسی وضعیت ورزش و جوانان عنوان کرد: مشکلات حوزه ورزش در این شهرستان ها زیاد است اما تمام تلاش خود را در جهت رفع این مشکلات خواهیم کرد.
فرامرز کیانی زاده گفت: اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان های مسجد سلیمان ،لالی، هفتکل و اندیکا گامی موثر در جهت توسعه ورزش قهرمانی در این مناطق است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر شرایط اقتصادی و مالی اداره ورزش استان مناسب نیست و هر یک از شهرستان ها باید بتوانند از ظرفیت های موجود خود در جهت ارتقای ورزش استفاده کند
کیانی زاده خاطرنشان کرد: شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا دارای ظرفیت هایی نظیر سدها، شرکت بهره برداری نفت و گاز و شهرداری ها بوده و می توانند از این ظرفیت ها دردرجهت توسعه ورزش شهرستان استفاده کنند.
وی افزود: نمایندگان شهرستان ها نیزباید در بهره برداری از ظرفیت های موجود در حوزه ورزش همکاری و حمایت لازم را داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پیگیری تکمیل خوابگاه های ورزشی در این شهرستان ها خبر داد وگفت : یکی از نیازهای ضروری برای توسعه ورزش در سطح استان ایجاد بستر مناسب برای ورزشکاران و ارائه خدمات رفاهی و ورزش مطلوب به آن ها است و همین امر تلاش ما را برای تکمیل خوابگاه های ورزشی در شهرستان هایی که از ظرفیت بالایی برخوردارند دوچندان می کند.
کیانی زاده تصریح کرد : بسیاری از ورزشکاران مطرح کشور از این مناطق به ورزش ملی معرفی شده اند و اگر می خواهیم همواره سهم بالایی در ورزش ملی داشته باشیم باید بستر مناسب را برای رشد ورزشکاران فراهم سازیم.
وی درپایان افزود: خوزستان همواره در برخی از رشته ها صاحب مقام و افتخار آفرین است و همین امر مسئولیت ما را برای ایجاد بسترهای مناسب سنگین تر کرده است اما در سال های اخیر مشکلات مالی تا اندازه ای دست ما را بسته بود که سعی داریم با برنامه ریزی صحیح از حداقل ظرفیت ها برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

انتهای پیام /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.