مديرکل ورزش و جوانان خوزستان از اختصاص 600 ميليارد ريال اعتبار برای توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان های مسجد سليمان ،لالی، هفتکل و انديکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کيانی زاده گفت: شهرستان هاي مسجدسليمان،لالي،هفتکل وانديکا داراي ظرفيت هايي نظير سدها، شرکت بهره برداري نفت و گاز و شهرداري ها بوده و مي توانند از اين ظرفيت ها دردرجهت توسعه ورزش شهرستان استفاده کنند.

وی از پيگيري تکميل خوابگاه هاي ورزشي در اين شهرستان ها خبر داد و افزود : يکي از نيازهاي ضروري براي توسعه ورزش در سطح استان ايجاد بستر مناسب براي ورزشکاران و ارائه خدمات رفاهي و ورزش مطلوب به آن ها است و همين امر تلاش ما را براي تکميل خوابگاه هاي ورزشي در شهرستان هايي که از ظرفيت بالايي برخوردارند دوچندان مي کند.

کیانی زاده تصريح کرد: بسياري از ورزشکاران مطرح کشور از اين مناطق به ورزش ملي معرفي شده اند و اگر مي خواهيم همواره سهم بالايي در ورزش ملي داشته باشيم بايد بستر مناسب را براي رشد ورزشکاران فراهم سازيم.

مديرکل ورزش و جوانان خوزستان اذعان داشت: خوزستان همواره در برخي از رشته ها صاحب مقام و افتخار آفرين است و همين امر مسئوليت ما را براي ايجاد بسترهاي مناسب سنگين تر کرده است ، اما در سال هاي اخير مشکلات مالي تا اندازه اي دست ما را بسته بود که سعي داريم با برنامه ريزي صحيح از حداقل ظرفيت ها براي توسعه ورزش استان استفاده کنيم.

نشست هم انديشي مشترک مديران ورزشي چهار شهرستان مسجدسليمان،لالي،هفتکل و انديکا در هفته جاري در باره بررسي وضعيت ورزش و جوانان با حضورعلي عسکرظاهري نماينده اين چهار شهرستان در مجلس شوراي اسلامي ،فرامرز کياني زاده مديرکل ورزش و جوانان خوزستان،عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان،مديران ادارات ورزش و جوانان وهيات هاي ورزشي چهارشهرستان و جمعي از ورزشکاران برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.