کتاب الکترونیکی «مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در مورد زنان و خانواده» منتشر شد.

سومین نسخه از کتاب الکترونیکی «مشروح مذاکرات مجلس در مورد زنان و خانواده» منتشر شد
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سومین نسخه از کتاب الکترونیکی «مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در مورد زنان و خانواده (دوره سوم خرداد 1367 تا خرداد 1361)» توسط مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر شد.
 
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: انتخابات دوره سوم مجلس شورای اسلامی در 19 فروردین ماه 1367برگزار شد. در این دوره 278 نفر انتخاب شدند که از میان آنها فقط 4 نماینده زن بودند.
 
سومین دوره مجلس شورای اسلامی در مدت 4 سال فعالیت خود 257 طرح و لایحه را مورد رسیدگی قرار داد که از 34 موردی که درباره زنان، کودکان و خانواده بود؛ 27 مورد آن تصویب شدند و بقیه در دستور کار کمیسیون‌ها و مجلس قرار گرفتند و تعدادی نیز رد یا مسترد شدند و یا مسکوت ماندند که هرکدام از این طرح‌ها و لوایح در جای خود در کتاب آورده شده‌اند.

بنابراین گزارش، بخش سوم کتاب «مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در مورد زنان و خانواده(دوره سوم خرداد 1367 تا خرداد 1371)» در قالب دو فصل تحت عناوین مشروح مذاکرات مصوبات مجلس درباره زنان و خانواده و مشروح مذاکرات طرح‌ها و لوایح نیمه‌تمام درباره زنان و خانواده، تدوین شده است.

سومین بخش کتاب الکترونیکی «مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در مورد زنان و خانواده» به همت شهناز رجبی گردآوری و در 222 صفحه منتشر و 50 هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار