مهدی کیادربندسری پیشکسوت اسکی معتقد است در حال حاضر اسکی نیازمند وفاق ملی است و این وفاق با همکاری و حمایت همه اقوام از سراسر کشور میسر می شود.

کیادربندسری: اسکی نیازمند وفاق ملی استمهدی کیادربندسری پیشکسوت اسکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به عبدی افتخاری به خاطر انتخابش در سمت ریاست فدراسیون اسکی تبریک می گویم. فکر می کنم یکی از الویت های او باید جمع آوری پیشکسوتان و قهرمانان و تفکر حضور همه جانبه همه کسانی باشد که سال ها در اسکی زحمت کشیده اند. ضمن این که لازم است کارهای خوبی که در گذشته انجام می شده  ادامه یابد و از نیروهای کارآمد و سرزنده استفاده شود.


وی اضافه کرد اسکی موفق نخواهد شد مگر آن که همه استان ها، پیست ها و خانواده ها به وفاق ملی برسند. اسکی یک ورزش بومی و محلی است. به همین دلیل حضور همه بومی ها و محلی ها در اسکی در اولویت است. امیدوارم همه با همکاری و حمایت خود اسکی را به جلو ببرند.


پیشکسوت اسکی ادامه داد در انتخابات فدراسیون اسکی 19 نفر کاندیدا حضور داشتند که از دو قشر کارشناسان وزارت ورزش و مسئولان کمیته های فدراسیون اسکی و زجر کشیده های این رشته  بودند. برای موفقیت بیشتر ضروری است برنامه های این افراد جمع آوری شود و در آینده به کار گرفته شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار