جوانی که در ماه مبارک رمضان در درگيری روستای الجزاير از توابع شهر شاوور زخمی شده بود، فوت کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئيس دادگاه بخش شاوور شوش گفت: در ماه رمضان امسال، به دنبال يک فقره تيراندازي در روستاي الجزاير از توابع شهر شاوور، جوان ۱۹ ساله‌اي به هويت ج.ر دچار قطع نخاع شد که به رغم تلاش پزشکان، بر اثر جراحات وارده  درگذشت.

مجيد افراخته افزود: اين اتفاق بر اثر درگيري ميان عده‌اي از افراد دو طایفه که سابقه نزاع قبلي با يکديگر را داشتند، انجام شد.

وي تصریح کرد: هنوز عمدي بودن اين قتل مشخص نيست اما در اين خصوص شش نفر بازداشت شدند که سابقه خريد و فروش وتوزيع مواد مخدر را در پرونده دارند و همچنين متهم اصلي پرونده، سابقه تيراندازي، شرارت، قدرت نمايي با سلاح و ضرب و جرح نيز  دارد.

رئيس دادگاه بخش شاوور شوش به خانواده‌ها هشدار داد: مواظب فرزندان خود باشند و از خريد سلاح و نگه‌ داشتن آن در محل زندگي خود پرهيز کنند و علاوه بر اينکه نگهداري سلاح غيرمجاز جرم است، فرزندان آنان نيز ممکن است با استفاده از اسلحه آنان مرتکب جرم جديدي ‌شوند.

افراخته اذعان داشت: بارها از طريق دادگاه به مردم اين بخش اعلام شد که سلاح غيرمجاز خود را تحويل دهند تا ضمن برخورداري از تخفيفات قانوني مانند تعليق اجراي مجازات و تعليق صدور حکم، مقدمات تحويل مجوز اسلحه شکاري براي آنان فراهم شود اما متأسفانه از اين طرح استقبال نشده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.