دوره های قرآنی در ماهشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین ماهشهر گفت:دوره‌های قرآنی ویژه کارکنان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهشهر از سوی این مؤسسه برگزارمی شود.

علی کوثری‌زاده با بیان اینکه این دوره‌ها به دعوت مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهشهر در کانون امام خمینی(ره) این کمیته برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها به صورت مجزا ویژه کارکنان و مددجویان به صورت رایگان برگزار می‌شود. در این دوره‌ها به قرآن‌آموزان رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن کریم، تجوید و فصیح‌خوانی آموزش داده می‌شود.

وی  با بیان اینکه این دوره‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده‌اند و مدت زمان هر دوره دو ماه است، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای فرهنگ دینی است. همچنین برگزاری دوره‌های تجوید و مفاهیم قرآن کریم از برنامه‌های آینده این مؤسسه است.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین ماهشهر با اشاره به اینکه آموزش در این دوره‌ها براساس سن مددجویان ارائه می‌شود، افزود: به کودکان ۹-۶ سال حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با استفاده از حافظه آنان آموزش داده می‌شود. همچنین به نوجوانان ۱۴-۹ سال قواعد روخوانی و روانخوانی و به جوانان ۲۱- ۱۴ سال آموزش کلی قرآن کریم داده خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.