کارت عضویت انجمن حمایتی بیماران دیابتی با عنوان "تسنیم کارت" صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد، ایجاد بستر زندگی آسان برای مبتلایان به دیابت را از جمله برنامه های در دستور کار مرکز دیابت استان دانست و بیان کرد: کارت عضویت انجمن حمایتی بیماران دیابتی برای مبتلایان به دیابت در استان یزد صادر می شود.

دکتر سید محمدرضا آقایی افزود: انجمن حمایت از بیماران دیابتی یک سازمان مردم نهاد است که با هدف کاهش هزینه های درمان  بیماران، آموزش به افراد دیابتیک و عموم مردم و جلب حمایت خیرین و پزشکان تشکیل شده است.

وی گفت: بیماران دیابتی می توانند با مراجعه به مرکز دیابت خانی و دریافت تسنیم کارت از تسهیلات و تخفیفات باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، هتل، رستوران، موسسات روانشناسی و روانپزشکی در سطح استان بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به برگزاری کنگره کشوری دیابت در نیمه دوم سال آینده به میزبانی یزد خاطرنشان کرد: جشن آغاز به کار انجمن حمایت از بیماران دیابتی و رونمایی از دیابت کارت  فردا چهاردهم مردادماه، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) در مرکز تحقیقاتی- درمانی دیابت برگزار می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.