فرماندار شهرستان خلخال گفت: سومین جشنواره گندم همزمان با روز خورش‌رستم با هدف معرفی توانمندی‌های در خورش‌رستم خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری شیخ احمد افزود: ‌این همایش با هدف معرفی توانمندی‌ها و تاریخ و تمدن سرزمین خورش‌رستم برگزار می‌شود تا با حضور نخبگان و فرهیختگان بتوانیم قابلیت‌ها و توانمندی‌های توسعه این منطقه را بیشتر به نمایش بگذاریم.

وی برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و تولیدات منطقه، برگزاری نمایشگاه عکس، برپایی نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی، برگزاری همایش خورش‌رستم و توسعه پایدار و برگزاری جشنواره ماهی‌گیری و بازی‌های بومی‌، محلی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشنواره اعلام کرد.

نظری افزود: ‌در این همایش که رویکرد توسعه پایدار در منطقه مد نظر است، سعی بر این است تا بتوانیم توانمندی‌های خورش‌رستم را معرفی کنیم که این جشنواره فردا و پس فردا در سالن معلم هشتجین برگزار می‌شود.

وی گفت:‌ همایش‌های عمومی و نشست‌های تخصصی در کنار برگزاری نمایشگاه‌های عکس، مطبوعات منطقه و غرفه‌های صنایع دستی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.