خیران شهرستان جاجرم به طرح اکرام ایتام و محسنین 925میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جاجرم گفت: بیش از925 میلیون ریال در سه ماهه نخست امسال توسط حامیان به حساب فرزندان خانواده های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شد.

حسین یوسفی گفت: امسال بیش از 925 میلیون ریال به حساب فرزندان خانواده های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شد که از این مبلغ افزون بر 178 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و مابقی در قالب طرح محسنین بوده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از یک هزار 881 حامی از 483 فرزند خانواده های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند، افزود: برنامه ریزی برای افزایش تعداد حامیان و خیران صورت گرفته است.

یوسفی گفت:در طرح اکرام ایتام حامیان نیکوکار حمایت یک یا چند کودک یتیم را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند؛ در طرحی مشابه به نام محسنین، حامیان و نیک اندیشان، کمک های خود را به کودکان غیر یتیم نیازمند مورد حمایت اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه در هر کدام از این طرح ها، خیّر نیکوکار می تواند حامی تعدادی از این کودکان شود، خاطر نشان کرد : فرد حامی بایستی ماهانه حداقل 200هزار ریال به حساب هر یک از کودکان مورد حمایت خود واریز کند و برای آگاهی خیران از کمک های خود در این طرح ها، هر شش ماه یک بار صورت حساب پرداخت ها توسط کمیته امداد برای حامیان ارسال می شود.

هم اکنون بیش از 126 فرزند طرح محسنین فاقد حامی هستند که امیدواریم با مساعدت های خیران این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.