معاون رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان آیت الله خویی قول تجهیز هر چه سریعتر آن را داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر بهداشت، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولان استان، صبح امروز از روند ساخت بیمارستان آیت الله خویی در شهرستان خوی بازدید کردند.

دکتر محمد باقر نوبخت در حاشیه این بازدید در خصوص زمان بهره برداری از این بیمارستان گفت: اگر قولی به مردم می دهیم باید بر پایه واقعیت باشد و گاهی اوقات عدم تامین منابع مالی و وقت کافی باعث عدم اتمام پروژه ها می شود و گاهی نیز علیرغم وجود منابع مالی، ممکن است به دلیل حجم بالای کار، اتمام پروژه ها با تاخیر انجام شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تامین منابع مالی و پشتیبانی های لازم شاهد بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی تا کمتر از یک سال آینده باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به لزوم ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم کشور و منطقه شمال استان آذربایجان غربی، ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی علاوه بر خدمات درمانی مناسب به مردم این منطقه بتوان در جهت توسعه توریسم سلامت گام برداشت.

وزیر بهداشت نیز خاطرنشان کرد: وضعیت سلامت در استان آذربایجان غربی مناسب است و خوشبختانه دولت به تعهداتش عمل کرده و در سه ماه گذشته این دومین سفر به این شهرستان است.

هاشمی تاکید کرد: وضعیت خدمات حوزه بهداشت و درمان ظرف یکی دو سال آینده حتما متفاوت خواهد بود و مردم خدمات مناسب و با کیفیتی دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام/س
برچسب ها: تجهیز ، بیمارستان ، ارومیه ، خوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.